Jag är en Fetto:)

 Imorgon är det skolan igen, börjar 8.10 och slutar 16.00, lång dag...

Känner att jag börja få de extra kilon efter jag sluta innebandyn. Jag slutade för att jag tyckte det var för dyrt. Jag betalar 800 spenn var tredje månad, mkt mkt. Idag när jag var ute och handlade med morsan,  läste jag att jag kunde testa på Karate.. låter kul och trevligt. Dessutom är det billigare än Bandyn... så jag tjänar lite grann..  Men då såg jag tränaren ( på bilden), jag blev riktigt chockad. Ska de biffiga och starka träna mig?? Jag får kanske säga att jag är 15 år, då kanske de är lite snällare. Men iaf ska pröva på imorgon, få se hur det blir, om jag är kvar eller ej. Blir det inte så får jag börja och gymma.. Inte så roligt       
 
                                                            kileling ska dra nu!! 



                                                       


Kommentarer
Postat av: Chamsine

Svar: Ja hon var med på Al Jazeera dem visade min kusin på demostrationen.

2009-01-11 @ 23:43:26
URL: http://chamsinenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0