SKOLK+SKOLK

Idag vaknade jag mega trött... Jag gick och la mig vid 2 tiden, kunde inte sova.
Idag ska jag pröva på karaten... Får se om jag ska va kvar eller inte... Som jag sa igår så är det mkt billigare än innebandyn.. Det kostar 700 per termin så jag sparar några hundralappar. Innan karaten ska jag leta efter ett par skor... Får se om jag hittar ngt för 500... Jag har sett coola skor från Stadium, men ska åka och se om de finns kvar...
Ska dra nu ha det gött!!  kanske ses sen, Jag ska ju skriva hur det gick också..




De skorna tror jag att jag ska köpa...

Kommentarer
Postat av: chamsine

Nice boots haha

2009-01-14 @ 21:29:23
URL: http://chamsinenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0