Stygg & Elak!!

Idag är det den 16 dagen det är krig i Gaza. Det är ca: 900 skadade, hälften av de är kvinnor och barn. Och idag bombades det ett svenskt sjukvårdsklinik. Så här står det på Aftonbladet.se

En klinik i Gaza som drivs av bland andra Svenska Kyrkan har träffats av en missil.

Byggnaden jämnades med marken.

- Det här är en humanitär katastrof. De går på byggnader som de vet är till för att hjälpa skadade, säger Christer Åkesson tf Utrikeschef på Svenska Kyrkan.




Trots alla möten och demonstrationer så har inte Israel fattat vad de gör, eller rättare sagt hur fega de är...  Häromdan hade jag en so lektion, vi pratade om kriget i Palestina. Vår lärare sade att egentligen var Israel ett litet land, men nu när det krigar tar det yta av grannländerna som de sedan "kallar" Israel. Fega Fega + Fega

Det jag ville komma fram till var att jag hoppas att alla soldater i Israel DÖR.... De måste vara medvetna att allt de gör är inte OK!




 



Jag vill att hela Israel ska gå upp i ELD.


Kommentarer
Postat av: Classe

Döda hamas.

2009-01-12 @ 10:34:50
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0